Skip to Main Content

Projekty badawcze w sieci VIA CARPATIA

Szczegóły projektu badawczego

Numer umowy
2022-1-PT01-KA220-HED-000087026
Wykonawcy badań/ podległość
Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Streszczenie
Cel leżący u podstaw projektu - stymulowanie innowacyjnych praktyk uczenia się i nauczania. Projekt ma na celu rozwijanie umiejętności i sposobu myślenia w zakresie przedsiębiorczości studentów uczelni wyższych na poziomie studiów magisterskich i podyplomowych oraz z różnym kierunków studiów, łącząc projektowanie gier i uczenie się skoncentrowane na twórcy, aby rozwinąć przedsiębiorczy sposób myślenia i umiejętności. Planowane jest kilka praktycznych seminariów i wyzwań zespołowych w celu stworzenia koncepcji gry ( np. gry planszowe, karciane, escape roomy, inne), pod kierunkiem moderatora, z wykorzystaniem zasad projektowania gier. Następnie studenci stworzą grę, korzystając z cyfrowych narzędzi i sprzętu dostępnego w makerspace. Wyzwanie polecające na stworzeniu gry może być połączone z określonymi tematami, aby dodać dodatkową warstwę treści edukacyjnych, takich jak tworzenie gry o zrównoważonym rozwoju, niebieskiej gospodarce lub strategii biznesowej. To sprawia, że podejście do uczenia się jest jeszcze bardziej elastyczne i może zapewnić odpowiedzi na wiele różnych wyzwań związanych z uczeniem się. Projekt oferuje innowacyjne, transdyscyplinarne podejście do edukacji w zakresie przedsiębiorczości, łączące wiele różnych obszarów wiedzy, od projektowania, strategii, marketingu, po wykorzystanie sprzętu i narzędzi cyfrowych. Celem jest przygotowanie studentów do gotowości do pracy w kontekście transdyscyplinarnym, przy wykorzystaniu umiejętności miękkich do rozwiązywania problemów w oparciu o rozwiązania zaczerpnięte z umiejętności technicznych.
Program
Erasmus+
Uczelnia
Politechnika Białostocka
Slowa Kluczowe